Ontbijtwrap met pindakaas en banaan

02-06-2018

Met maar enkele ingrediënten maken we een heerlijk ontbijtje. Je denk er misschien onmiddellijk aan om een wrap te eten als ontbijt, maar ik vind het een heerlijk alternatief voor een boterham.

Ik heb gekozen voor pindakaas op deze wrap omdat ik dit zelf zeer lekker vindt. Mijn stagiaire vertelde me dat ze pindakaas echt niet lekker vindt, dus met deze wrap ga ik haar proberen te overtuigen. En zelf zij vond hem lekker, dus in mijn ogen missie geslaagd.

Dit simpele gerechtje kan je hier lezen en daarnaast kan je het filmpje bekijken om dit ook snel te maken.

Hoe beginnen we eraan: we snijden de banaan in schijfjes. Besmeren de helft van een volkoren wrap met pindakaas. Daarna leggen we hierop de helft van onze schijfjes banaan. Voor de smaak raspen we er een beetje pure chocolade over en dan plooien we onze wrap dicht. Daarna doen we dit nog een keer om onze banaan op te gebruiken ;).